26 maj 2009

Mäklare

Hej! Så här undanplockat har vi i dag. Så ser det inte ut jämt. Våran mäklare har varit här idag och tagit bilder på en del rum. Vi flyttar inte förrän första veckan i februari men just nu är det väldigt tryck på hus som ligger centralt (det är ONT om objekt) så vårt ska ut redan. Kunde inte låta bli att ta några snabba bilder innan jag åkte och jobbde idag. Tyvärr med mobil kameran så kvaliteten är inte den bästa.

Nu åker jag på gospelövning. Hoppas det ger ny energi för jag är trött, riktigt trött.
















4 kommentarer:

  1. Ert hus är jättefint tycker jag så det blir nog inte svårt att sälja. Ja, det är dåligt med hus till salu nu... men det är väl bara för att vi är på husjakt! :-P

    SvaraRadera
  2. Vi tänker faktiskt överge den här lilla hålan och byta ut den mot en lite större håla... ;-) Vi letar hus i Habo.

    SvaraRadera
  3. Tjusigt. Måste säga att jag verkligen gillar skåpet som står i köksdelen. Tänk om jag hade plats för ett sånt. :)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. snygg inredning,ser fint ut

    SvaraRadera