9 maj 2009

Lördag!

I dag har jag och Josef varit hos Åsa och Wilmer och lekt. Det var trevligt . Vi fick både fika och lunch.

Jag har köpte ett nytt halsband. Det är fem silverstavar med mina barns namn på. Det är Magdalena som gjort det till mig. Vad tycker ni?



Nu sover Josef och jag sitter i soffan och ser på Robinsson och väntar på att mannen ska komma hem med pizza. Tittar ni på Robinsson den här säsongen? Jag hade inte tänkt göra det men så började jag och nu är jag "fast".

Måste tipsa er om filmen som är på 4:an i kväll. Se upp för dårarna! Den är så bra, så har du inte sett den så gör det. Den handlar om:
"Yasmin Demiroglus pappa, Sinan, som tvingas lämna sitt hemland Turkiet där han var thoraxkirurg. I Sverige får han jobb som tunnelbaneförare. Yasmin är fast besluten att inte gå i sin fars fotspår utan att bli något stort, till exempel justitieminister. Men först måste hon ha en utbildning och söker till Polishögskolan. Där träffar hon Elin, som i hela sitt liv levt i skuggan av sin far, kriminalprofessor Ulf Enecke. De två blir genast vänner men deras ofta röriga liv sätter vänskapen på prov i väntan på intagningsresultaten."

I eftermiddags var vi för resten i LB-hus visningshus för att se på vilka tillval vi vill göra i kök och badrum m.m. Jag tog bilder på de rum som är likadana som i det hus vi valt. Så har ser Adams framtida rum ut, fast vi ska nog inte ha helt vita väggar.



Vårt blivande sovrum ser ut så här:



NU har vi nog valt hur vi vill ha det i köket. Vitt och ek med vita vitvaror. Sen är det badrums inredning som ska väljas. Badkar eller inte? Handdukstorkar? Tapeter, kakel och klinkers väljer vi inte än.

4 kommentarer:

  1. www.jasmin.netsöndag, 10 maj, 2009

    Jättesnyggt halsband!
    Önskar hela familjen en välsignad
    vecka,kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt halsband!!
    Jag ser också på Robinson, och "Se upp för dårarna" har jag sett flera ggr. Den är jättekul!!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. Visst är de lika.. Ja det är supersurt att det inte kom fler, men det räckte.. för jävlar villket liv det var

    SvaraRadera
  4. BADKAR :D ! såklart.

    Saknar dej, ses imon. Krampuss

    SvaraRadera