16 maj 2009

Lördag den 16 maj

TACK FÖR ALLA GRATTISHÄLSNINGAR TILL ADAM! Han blir så glad. Utöver cykel fick han en DVD-film, en CD-skiva, ett vattengevär, ett par Converse skor, en piketröja, ett halsband, tuschpennor och ett playstation 2 med ett LEGO-starwars spel till och Singstar (mest för att jag ville sjunga Singstar). Han är mycket nöjd och tacksam och då är det roligt att ge :)

I dag vaknade lillemannen redan innan kl 06:00. 10 över 6 var jag tvungen att göra välling *gäsp* Hade ingen vidare lust att ligga kvar i sängen för den var nämligen nerkissad och det var inte jag. Josef hade nattats utan blöja igår. Inte meningen.

I alla fall kl 8:00 hade min bror kommit upp och ätit frukost och åkt vidare till Värmland, jag hade bytt lakan och sjungit singstar med Adam och då var kl alltså bara 8:00.



Detta är Adams packning och paket. Han har gått iväg på övernattningskalas :) paketet och kortet var lika stort som väskan och sovsäcken. Hoppas han och de 10! andra pojkarna somnar.


Emma, jag och Josef åkte till IKEA och köpte lite nytt till våra hem. När vi kom hem sjöng vi och Sofie, Singstar. SÅ KUL det är!! Men mina barn är mycket bättre än mig. Sen åt vi hembakt pizza och såg på Robinsson och sen Eurovision Song Contest.

Jag är så trött så om jag orkar ser röstningen återstår att se. Jag gillar Island och England än så länge. Malta och Armenien är OK med. Men hejar på Malena så klart. Många låtar kvar att höra också....

Ha en trevlig lördags kväll!

1 kommentar:

  1. Har du köpt singstar nu?!? När får jag komma? hihi / Maggan

    SvaraRadera