12 maj 2009

Hur mycktet snor?!?

...får det plats i en näsa? eller är det så att ju mer man snyter, ju mer kommer det? (djupa tankar jag har i dag he he) I dag jag snutit och snutit mig. Tycker det tryckt i ena bihålan och jag har verkligen försökt "snyta ut" Men det kommer bara mer snor känns det som. Är det så?



Så här fina äppelblommor har vi i trädgården nu. Sen har vi ett mega-stort körsbärsträd med alldeles översållat med blommor. Det är så fint!

Just nu sitter jag och Sofie i soffan och ser Navy CIS och väntar på att får se om Malena kommer vidare. Hoppas det. Men Josef 2,5 år gillar INTE hennes låt. - Inte den siken (musiken) säger han varje gång den kommer på radion. *sötnos*

Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

  1. Mycket! haha. Han gar gått där i många många år och ska gå där tills han gått i pension... Det är inte så långt kvar så han slipper byta :P Jodå nog är han snygg för att vara så pass gammal ;)

    SvaraRadera
  2. www.jasmin.netonsdag, 13 maj, 2009

    Krya på dig! Vackert foto...Kram

    SvaraRadera
  3. Josef har bra musiksmak!! :)Både jag och Patrik måste hålla för öronen när hon "sjunger" och hon var absolut inte bra igår! Blev så lack att varken schweiz eller vitryssland gick vidare som var mina fovoriter! Menmen, norge äger ju i vilket fall! Kommer på torsdag! Hejja Norge! :)

    SvaraRadera
  4. Så vackert kort!!!
    Det är så vackert ute nu... denna tid älskar jag allra mest. Då man liksom blir bländad av allt det gröna. :)

    Jag har inte bokat något DEPECHE MODE... men jag är sugen. Hänger du med???? :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  5. Men vad trist att du är så allergisk, hjälper ingen medicin?

    Kram

    SvaraRadera