2 maj 2009

Hörselskydd är bra! till mycket....

Måste bara visa vilka underbara bilder min dotter Emma tagit på Josef :)



Han har inte blöja mer än när han sover numera och ute på dagis. Annars är det pottan som gäller.



Solsken!



Nu har jag städat och plockat fram finkläder åt alla utom mig själv. Mannen är och hämtar maten som vi beställt. Ska bli trevligt!

Av mig fick han sånt så man kan föra över sina gamla LP-skivor till datorn. Jag tänkte hjäkpa honom koppla in den så kan jag med låna. Det finns ett antal 100 LP-skivor i det här huset. Så är vi 90 år ihop med hi hi.

4 kommentarer:

  1. Söt kille. Satsar han på vadderat vid öronen istället för runt rumpan nu;) Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. www.jasmin.netmåndag, 04 maj, 2009

    Vad söt han är Josef,ha en välsignad vecka,kram

    SvaraRadera
  3. hej! Ja, jag tror jag sökte dit också, jag sökte så många så jag har inte riktigt koll. Men är nästan säker på det. Det går framåt, men det gör ont! Väldigt ont idag. Ja, jag med.. Känner att jag tyvärr inte lägger ner den tiden jag borde men jag har varken lust, ork eller inspiration...

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Grattis till husbygget. Vet ju att du varit sugen på det ett tag. Kan vi få tid till en liten träff snart tror du? Denna vecka är jag upptagen, men nästa kanske?
    Kramis från grannen.

    SvaraRadera