8 maj 2009

GRÄNNA!

I dag är jag förkyld och trött. Jag nyser, snorar och är täppt i näsan. Vi bara kura ihop mig med en bra bok. Har tänt ett partlite doftljus och dricker kaffe. Josef har fått päron och mjölk. Nyss byggde vi med tågabanan. Innan var det fruktansvärd åska här och regnet vräkte ner.


Jag har en vän, Emma, som bor i Gränna. De bor så vackert med utsikt över Vättern. Hennes Felicia är född en månad innan Josef. För fyra veckor sedan fick de son, Oscar. Så söt!



När Josef och jag var där hade Felicia fått en ny sandlåda i form av en båt. Så fin! De hade jätteroligt :)



Fina hästa har de också.



I kväll ska mannen och jag nog gå på bio men den filmen vi vill se gick inte längre. Nån som har ett tips på en bra film att se??? Tacksam för tips!!

Josef äter päron och dricker mjölk.

2 kommentarer:

  1. Huset ser så fint ut! Men är tomten verkligen så liten? Jag är också förkyld, inte kul alls...

    SvaraRadera
  2. www.jasmin.netlördag, 09 maj, 2009

    Vackra foton...Vi har varit i Gränna tre gånger i år,kram

    SvaraRadera