10 maj 2009

För ett år sen...

skrev jag så här:

"Idag har jag inte varit på topp. Fick feber igår och höll på att somna med toning i håret. Är superallergisk med. Efter som mannen jobbade idag var det bara att bita ihop och leka med Josef Vi var 6 av oss 8 mammor i mammagänget som bestämde oss för att ses i en stor lekpark. Många pappor jobbade/spelade golf idag. Anneli slängde ut en inbjudan om tjejkväll med pizza och vin eftersom hon var själv hemma. Är på väg dit nu:-D"

Kunde varit skrivet idag med, jag är inte på topp, superallergisk och känner mig så trött som om jag hade feber. men det är säkert bara allergi och inte feber och förkylning.

Hittade en gammal bild tagen 30/8 2008:


Det är mannen som går och tittar på den tomten vi skrivit på för nu :) Den gången bestämde vi oss för att vi inte var intresserade,,,, ibland är det bra när ett beslut får "mogna fram" På torsdag ska vi skriva på papper för huset med :)

I morgon är jag ledig för att vara på skolan hela dagen. Det innebär att mitt slutarbete ska vara färdigt *hm*

8 kommentarer:

  1. Ja du, tänk så märkliga vägar livet tar.
    Lycka till med alla detaljval! Inte det allra enklaste alla gånger.
    =)

    SvaraRadera
  2. Ja jävla vad snygga stavarna var!! Pris? Önakr vi kunde köpa ert fina hus när ni säljer nu.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kryar på dig snart!!

    Så spännande att bygga nytt hus!!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  4. Vi gjorde samma sak med vårt hus. Jag tror också på beslut som får mogna fram.

    SvaraRadera
  5. Lyckost dig som ska bygga hus... Det är nog två år kvar tills vi har byggstart, men den som väntar på något gott...

    Kramizar Anne

    SvaraRadera
  6. Hej! Svarade via nya hus-bloggen på ditt inlägg!

    SvaraRadera
  7. sv: Haha ja jag har inte kört uppe på dalvik på nästan två månader - eller jo jag körde en gång i fredags men det var enda gången på den tiden :P

    Ja ni får med bil - det är bara det distriktet på dalvik som jag kör som har annat fordon :)
    Men skänkeberg... då har ni postnummer 554 46 antar jag? Och det är alltid samma som kör där ;D

    SvaraRadera
  8. Spännade med nya huset!
    Vilket läckert halsband, kul med barnens namn.

    Skickar en massa krya på dig kramar!!!

    KRAM från Eva

    SvaraRadera