17 maj 2009

Badkillar mm

I kväll hade jag två riktigt smutsiga killar här. Adam:



och Josef:

Toker!!

Adam duschade och Josef badade, samtidigt :)

I dag skulle Josefs dagis medverka vid sommaravslutningen i Dalvikskyrkan, fast de var ute på dagis gård. Josef var vildast av alla och for kring som ett Jehu utom när de skulle sjunga där framme. Då sjönk han ihop som en sten bakom alla barnen. Jag som hade följt med fram satte mig också ner bakom, men då sjönk kompisen Alice med ihop. Så jag fick glatt står där och sjunga ihop med pedagogerna.

Kom barn vi går och sätter oss igen.

Ja, vi springer!!!


Det var ett tvilling dop med. Josef var framme och hällde ut allt dopvatten ut silverkannan. Det är nog bara mitt barn som skulle få för sig något sådant :( pinsamt. Som tur var var det när mötet var slut och inte många såg det.

I eftermiddag/kväll har jag och pojkarna åkt med Emma till Växjö. Det var trevligt och hon hade superfint i lägenheten!! *stolt* Får visa bilder i morgon...

4 kommentarer:

  1. Härliga badbilder på dina söta grabbar! :-)

    Kul att du gillade nya layouten. Alltid roligt att göra om lite. William var ju nästan nyfödd på min förra banner så det kändes som det var dags att göra en ny. ;-)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Det är rart med barn säger de ju...

    Vilka fina badpojkar du har.

    Ha en go dag, kram Anne

    SvaraRadera
  3. Hi-hi.... vilken liten buse. :)

    Så söta pojkar!!!

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Skriver här istället!

    Jaha, du känner Kristina! Eller var det vi som träffades hos henne på tupperware? Eller nån annanstans?

    Vi har valt att sätta för öppningen mellan plan 1 och plan 2 vilket gör att huset blir 164 kvm istället för 156. Då kan barnen ha ett eget plan! Sen har vi gjort en del tillval när det gäller kakel, klinker osv..

    SvaraRadera