26 nov. 2008

Vinter, vinna och .... PAKETEN kom nyss!!!

Titta här vilka fina vimplar man kan vinna hos "bland kuddar o busigabarn! Så fina, klart man vill ta chansen, gör det du också! HÄR Det är för övrigt en fantastiskt inspirerande blogg :) om heminredning.


Onsdag förmiddag är det nu eller snart lunch. Ja, nu är det vinter ute! Snö har vi gott om, men några plusgrader är det, så det lär nog töa. I söndags morse var jag tidigt nere vid piren i båthamnen med kamera. Då var det inte snö än men is, sol och 4 minusgrader. Galet vackert! Tänk att Jönköping faktiskt har en småbåtshamn och en pir mitt i centrum. Och ännu bättre en kilometerlång sandstrand! Jag längtar efter sommar när jag tänker på det... men vinter är vackert med. Eller vad tycker ni?





Jag har bara 2,5 dagar kvar på radion där jag gör praktik nu. Två veckor går väldigt snabbt. I eftermiddag ska jag ut och fotografera igen, roligt. Sen ska jag besöka MediaSpjuth där jag ska var i fyra månader fr o m måndag. Spännande!I kväll ska jag på Livslust gospel-övning så det bli inget bloggande ;) Men har visst skrivit 2 inlägg idag redan ;) Avslutar dagen andra med en tävling till:


"Jag tävlar om ett valfritt plagg ur
Hej Baby´s sortiment
på Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du också"

5 kommentarer:

  1. Ja, visst är det en vacker stad!! Fint på vintern, men ÄNNU finare på sommaren! ;-)

    Vi var uväg och badade i Falköping igår. Har aldrig varit i det badhuset innan, men det var kanonbra!! Rekommenderas! Tjoa till ifall ni vill åka dit så följer vi gärna med igen.

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Så vackra kort Maria!!!!

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  3. GRATTIS..!! Lott nr 54 vann och det var din ;-) Maila mig dina uppgifter tack och vad du önskar vinna!! Hälsningar Madeleine

    SvaraRadera
  4. Fina bilder och skoj att paketen anlänt. Mina har också kommit. Ska se om jag kan ta mig in och lägga ut det i swapbloggen också. Blir det kö om flera vill samtidigt? Eller vad händer?
    Nåja, det visar sig.
    Kram //Anna

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Nu är D hemma med "julklappar" Allt som beställdes är med hem och finns att hämta när du vill... Det var trevligt idag... Tack för titten! Kram

    SvaraRadera