2 nov. 2008

Underbart!


Bröllopet var så fint. Det rörde mig ända in i själen. Kunde inte låta bli att gråta fast jag var så glad. Att mina tårar alltid ska rinna. Svårt att fotografera då det var dåligt ljus i lokalen. Men ute sken solen så där blev det bättre bilder. Grattis Mia och Patrik!

Ett äktenskap är stort och livslångt. Jag misslyckades tyvärr med mitt förra men så är livet. Vi lyckas inte jämt!

I går kväll var vi hos Josefin och Daniel och det var hur trevligt som helst. God mat och barnen Josef och Alice lekte och lekte. Tack!!

4 kommentarer:

  1. Vad FIN bild! Bröllop är verkligen något som får tårarna att svämma över i massssor :)

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Vacker bild!! :-)

    Tusen TACK min vän för att du var med på bröllop och dop med kameran i högsta hugg! ;-)
    Och möhippan då inte att förglömma!

    Gud välsigne dig!
    Ha en kanonbra dag!

    Kramar/Bruden

    SvaraRadera
  3. Guds ande var med denna helg fylld
    med stor glädje och framtidshopp
    Kramar om

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin bild! Kan tänka mig att bröllopet var jättefint och det är svårt att hålla tårarna tillbaka då.

    Vi kommer gärna på Me&I-partyt ikväll. Jag reklamerade ett par plagg och fick pengar tillbaka för dem förra veckan, så nu kan jag ju shoppa lite nytt istället! ;-)

    kram Linda

    SvaraRadera