5 nov. 2008

TV??


Så här fin är jag på julswappen :) Har lagt in länkar till alla som är med i menyn till höger. Jag har köpt de flesta paket till "henne" jag är tomte till nu. Det var inte speciellt svårt tycker jag. Får köpa resten i Ullared i helgen ;) Det ska bli roligt!


Nu har vi sett Bonde söker fru (eller man!) och Oskyldigt dömd (med Persbrandt!) och så det allra första avsnittet av lilla huset på prärien (*snyft*) Greys Anathomy är inspelat och går på videon just nu:) TV-nird? Jag? Nä, var på vattengympa innan i kväll. Det var härligt! Nersläckt och tändaljus. Men onsdagar är en kväll då det är mycket bra på TV.

Nu ska jag sova. Ska vara kl 8:40 i skolan i morgon.

Sov gott! / Kram Maria

1 kommentar:

  1. Vad fin du är på julswappen! :)
    Lilla huset på prärien skulle jag också vilja se- var en stor favorit när man var yngre!

    Sonen har inte blivit sämre iallafall-han har varit i skolan idag.

    Kram Camilla

    SvaraRadera