20 nov. 2008

Spegelsalen Suri Cruise jag fotograf

I dag ska jag få arbeta som fotograf :) Efter 10-fikat som är här på radion kl 10:00 ska jag åka "radio-bil" hehe och fotografera kända platser, byggnader och företag här i trakten. Det ska bli roligt! Behöver jag säga att jag trivs på praktiken? Så roligt att vara ute i verkligheten och inte sitta på skolbänken!!

Här år några av bilderna från middagen i spegelsalen, fler kommer senare: Stora fönster. undra om det är julgardinerna de fått upp redan ;) ?Många stora kristallkronor i taket!

Fler kommer senare som sagt.....

SUPERSURIE
Tom Cruises dotter Suri – mäktigast i världen

Det är så hon heter, världens mäktigaste barn.
Halvsvenska tigerungen Sam Alexis Woods hamnar på femte plats. Ansedda amerikanska magasinet Forbes är känt för sina listor och har nu slagit fast att Suri Cruise, 2, är 2008 års mest inflytelserika person yngre än 5 år. Det förklaras delvis med att flickans föräldrar heter Tom Cruise och Katie Holmes.

– Suris förstaplats på rankingen beror på starka prestationer över hela linjen, inte minst när det gäller offentlig uppmärksamhet. I bloggar nämns hon oftare än någon annan Hollywoodunge. Hon har dessutom förekommit i 1 300 nyhetsartiklar, säger en talesman för Forbes i Daily Mail.

Suri Cruise toppar listan närmast före ett annat barn med skådespelande föräldrar, Angelina Jolie och Brad Pitts första biologiska barn, dottern Shiloh. Efter henne följer de adopterade syskonen Zahara och Pax. På femte plats återfinns idrottsvärldens mäktigaste knatte, Sam Alexis Woods. Hon är dotter till supergolfaren Tiger Woods och hans svenska fru Elin.

Vilken gräslig lista! Hoppas barnen får vara i fred och får en någorlunda normal barndom. Läs mer HÄR

I går kväll var min vän Josefin och Josefs kompis Alice här. Vi åt marängtårta och scannade foto. De regerande barnen i sina familjer utan nån lista ;)

6 kommentarer:

  1. Hej vad roligt du verkar ha det :) Ser du några kändisar??? kramen Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig kväll igår! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken ROLIG praktik.
    Jag försstår att du trivs!!!!!

    Vackra kort!!!!!


    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. ...Fina kort, din praktik verkar ju underbart rolig...

    By the way, har det hjälpt att äta Ginseng..?

    SvaraRadera
  5. Skönt att lilla sonen är bättre.
    Du blir också lika stor som Mindi då?
    Vilka fina bilder du tagit. Du är jätteduktig att ta kort.
    kram mormor s

    SvaraRadera
  6. Hej!
    En padda är en vibrationsplatta som man använder för att platta till mark/sand/ grus osv. du har säkert sett en sån nån gång när du gått förbi ett bygge annars får du vänta tills jag fotat den som står ute bilen. Klart du får länka.
    J j kommer ikväll var visst snöstorm i Malmö så jag hoppas han inte blir försenad. ha en bra helg

    SvaraRadera