5 nov. 2008

Sova mycket.

Vaknade nyss och ser att Barack Obama vann i presidentvalet i USA: Det tror jag (utan att va så insatt) blir väldigt bra.

I går somnade jag som en stock vid ungefär 22:15. Hade tänkt läsa en stund men det blev inte så. Sov och sov i morse med. Hörde inte alarmet och pojkarna som skulle iväg till dagis och fritids måste varit tysta. Så sen är jag med allt. Har en marknadsföringsuppgift som ska göras och ett presentpapper som ska designas. Puh! Skulle va uppe tidigt och börja. Ja ja NU sätter jag igång!

Jag har fått låna säsong 1 av detta:Minns ni? De härliga familjen som alltis var så goda och alltid nått sorgligt som redde upp sig i varje avsnitt. När jag ska hinna se vet jag inte.

Ha en bra onsdag!

7 kommentarer:

  1. Kommer så väl ihåg denna serie som är så underbar.Kramar om

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vi håller på att samla ett litet gäng till den 23 nov på pysselträff. Kanske vill du vara med då? Vore kul med ditt härliga sällskap.
    Texten ÄR en dynamo. Köp den billigt på Clas Ohlsson. :o) En liten blå :o) dynamo manick.
    På tal om att sova. Jag sover alldeles för mycket. Får inget gjort när jag är ledig för jag är så trött.
    Ta hand om dej.
    Stor kram från Anita

    SvaraRadera
  3. Maria jag har mailat dig tre ggr nu men mailen kommer bara tillbaka.....

    Åh vem minns inte Lilla huset på prärien????? Min absoluta favoritserie när jag var liten.... Minns fortfarande då jag och en kompis såg det allra första avsnittet och hur vi båda grät!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, Obama blir bra! Det ger hopp!

    Lilla Huset, å den serien älskade jag!

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  5. Det var nog en favorit serie hos många. Den var kanon bra men har inte sett den på tv på länge.

    Var det du som skulle lämna barnen idag när ni sov lite för länge?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  6. Go afton..
    Visst var Lilla huset på prärien mysig...

    Såg att du är en hängiven fotograf. Då jag precis köpt min första systemkamera,(nja, hade en för tjugo år sen men de är inte riktigt samma) så kanske man kan få ett par heta nybörjartips, på vad man INTE ska göra... hahaha

    Ha en trevlig kväll, Anne

    SvaraRadera
  7. Kikr bara in o säger hej :) Jag passar på att säga att jag faktiskt somnade redan innan 21.15 igår. Personligt rekord, tror jag ;)

    SvaraRadera