12 nov. 2008

Onsdag,,,, mitt i veckan??!!??

I dag är det onsdag och det regnar och blåser idag med. Jag har precis avslutat min skoldag och det känns som det är LITE kvar på veckan. Bara i morn med och sen en ynka lektion på fredag. Sen helg! Så jag tycker nog onsdag är mitt i veckan. Vad tycker ni?

Sötnosen som hade 2-årskalas igår.

Mina pojkar inspekterar tårtan.

Kalaset var så trevligt och mamma Josefin hade bakat massor. Imponerad! Josef kunde inte låta bli att hjälpa Alice blåsa ut ljusen...Hoppas inte föräldrarna tog illa upp?!?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för titten på min sida.
    Japp alla paket är klara, väntar bara på att skickas.
    Är lite fundersam på när man ska skicka dem vill ju inte vara ute för tidigt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med dig att onsdag är mitt i veckan!!

    Vad är det du pluggar till??

    Borsta man tänderna så tror inte jag det är farligt med sötsaker. Bara det inte blir läsk varje dag. Här hos oss får barnen dricka läsk på helgerna. Min store son har jag inte riktig koll på men han får sköta tänderna själv.

    Blev det många fynd på Ullared?
    Var är det du bor?

    Ska själv åka till Ullared nästa helg igen.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera