4 nov. 2008

oj oj oj

Oj, så trött jag är idag! *gäspar stort* I går kväll hade jag 9 trevliga mammor här vi fikade och pratade och det blev ganska sent. Men kul :) Efter det fixade jag disken och kollade in in vilka som är med i julswappen... 18 st! Tänk tomtemor*18=

Jag har fått ett mail med lottningen vem jag ska köpa 24 paket till. Undra vem som är min tomte? Kanske kan jag få in lite adventsstämning snart då. Känner inget sådant än. Mindi är det som ordnar. Hon är fantastisk!

Ps: Kika gärna in på swapsidan och SKRIV EN KOMMENTAR!

9 kommentarer:

  1. Hej du!
    Höstlovet var bara bra, men maken har varit borta väldigt mkt och det känns. Nu har han rest igen och blir borta ett par dagar.
    Ha det så gott!
    Kram L

    SvaraRadera
  2. Ja, det är riktigt spännande!

    SvaraRadera
  3. Hi.hi vilken häftig bild. :)
    Är det vi det kanske? :)

    Jag är också sååååå nyfiken vem som är min tomte... men vem JAG är tomte till det vet jag ju. ;D

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    Visst är det kul och visst är hon fantastisk vår "mindi" som fixar och donar. Det ska bli såååå roligt att följa alla på swappen och se vad alla får. Jag har gått in för detta stort och har redan fixat mina paket. Ska bli kul att se vad den tycker som jag ska skicka till. Kul också att få öppna paket varje dag fram till jul.
    Ha de så hörs vi om inte annat på julswappen. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja en rak kort liten KAPPA. :)
    Visst kallas det väl så... kappa??? :)

    Inte kan jag sy något annat inte... knappt så jag kan sy rakt ens ju. ;)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera
  6. ja visst blir det skoj med swappandet!

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  7. Det låer jättekul med julswappandet! Har varit sugen på att vara med i flera år, men sedan ångrar jag mig- tycker inte jag är så "påhittig" av mig, och hur ska jag då komma på 24 julklappar?
    Men det ska bli kul att följa vad alla får i sina paket!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Va inne och kollade i din blogg igen. Var några inlägg jag inte läst sedan sist.

    Har ni adopterat era barn?
    Vill ni ha ett barn till?

    Vicki

    SvaraRadera
  9. En sådan fin blogg du har!!
    Jag återkommer gärna hit.

    SvaraRadera