25 nov. 2008

Mokey Town - bad hair da?!

Nu har vi med snö!! Nu ikväll var det minus 7 grader *bbbrrrr*

I lördags var vi med Josefin och Alice på Monkey Town. Naturligvis laddade kameran, som jag släpade med som vanligt, ur. Men jag lyckades få några hyfsade bilder med mobilen. Josef var helt vild och for runt. Super social som vanligt och pratade med andras föräldrar med... Kul hade vi och trötta var vi när vi sedan for vidare direkt på fest i Hovslätt. Bilderna från "aphuset" ser du nedan för denna textmassa.

Kul kana!


Men håret, bad hair day?


Vad skrattar de åt tro?!


Kom polare vi bygger hus!


Jag ska in...


Välkomna :) Här bor jag


Åh en skölpadda! Om jag klappar får jag kanske åka på den...


Den rider jag på, Men, nej en snabel i baken

4 kommentarer:

  1. Riktigt bra för en mobilkamera... Det var väldigt roligt och Alice sa ikväll när hon plockade åt sig min telefon att hon skulle ringa till Josef så vi får väl försöka göra om det snart... Kram

    SvaraRadera
  2. härliga bilder! Ha en bra dag! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack för omtanken! Jag känner den! Jag känner mig urpigg idag! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. KUL det ser ut!!!
    Korten är för härliga,
    Tycker ditt kort i förra inlägget är jätefint oxå!
    Kram Malin

    SvaraRadera