24 nov. 2008

Måndag morgon :)

I går var det söndag och vi firade tjejerna som fyllde 19 år. Smörgåstårta och
marängsviss. Morfar och Maj-Britt kom och Zandra var hemma och sov hos oss i stället för i sin lägenhet. Trevligt! Jag tror de var nöjda med presenterna med ;) Jag försökte ta ett bra kort på fem barn.... INTE lätt. Sitter på jobbet nu så jag kan inte ladda över bilder, men visar några äldre bilder på mina fina flickor :) Här precis nyfödda! 1875 g (Emma längst in) och 2390 g (Zandra längst fram)

Här fyller de 17 år. Alltså är det 2 år sedan, år 2006



Emma 16 år, november 2005


Zandra 16 år, november 2005

Bilder från kalset i går på alla fem barnen är redigerad och klar, men hemma och inte här på radion. Även bilder från pysseldagen har jag redigerat. Jag var på underbart vackra i båtklubbens stuga och scrappade och gjorde kort. Så trevligt! Och vad mycket jag lärde mig. Oj, att det är en sån vetenskap att göra kort. Träffade trevliga tjejer som jag inte kände innan och gott julmysfika hade vi med. Vet inte om jag fotografera de korten jag gjorde egentligen för när mans ett hur duktiga andra är så känner jag mig verkligen som en nybörjare...

Festen i lördags kväll var också mysig. Vi åt falafel och en massa annat gott. Sen såg vi på bildspel på TVn med vackra rese-bilder. Josef höll sig vaken tills vi åkte hem vid kl 22:00.

Nu är det måndag och jag är på jobbet, ska gå på 10-fika nu.

Återkommer nog kanske ikväll med lite bilder...

3 kommentarer:

  1. Gah, glömde flickorna! Hälsa dem! *skäms*

    Hemska Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis! Dom är lik dig tror jag!
    Bilden när de var nyfödda....åh vad fina dom var (är). Vad otroligt häftigt det måste vara att få twins. Kan inte fatta känslan! :) ha en fin vecka och kram /siv

    SvaraRadera
  3. Åh, grattis i efterskott till stora töserna!!:)
    Hjälp vad det här året har gått snabbt.

    Massvis med kramar!

    SvaraRadera