6 nov. 2008

I morgon åker jag med min svägerska till Ge-kås i Ullared. Vi ska handla lite julklappar. Sitter och kollar deras hemsida nu. He he mycket fakta om allt möjligt. Visste du att: "Trots att Gekås Ullared besöks av tusentals människor varje dag, så blir det aldrig tomt i hyllorna. Varje halvtimme, fem dagar i veckan, året runt anländer en långtradare med nya artiklar". Det låter bra.

Så detta då! "Gekås slog 100 miljonervallen på en vecka Västsveriges köpmagnet Ullared ser inget av finanskrisen och kundernas hårdare tag om plånböckerna. Under oktober såldes varor för över ett hundra miljoner kronor på en vecka."


Synd, att jag har skola till kl 12:00 för i morn är det jippo där;)

Vi ska bo två nätter här, Bed&Breakfeast,
och hinna prata och umgås så det är inte bara shopping på schemat.

NU vill jag ha massor av tips vad jag kan köpa i Ullared. Jag har inte varit där på två år och då var jag höggravid och vaggade fram bara bland babysakerna. Så massa kommentarer med tips om vad jag ska köpa :)

Hemma på söndag kväll igen,,,,men den lilla rosa datorn med mobilt bredband hänger med på resan.

6 kommentarer:

  1. Hej SÅ ROLIGT önskar jag kunde följa med Köp scrapsaker!! kramen Anna W

    SvaraRadera
  2. Ha så roligt vännen! Shoppa nu inte upp varenda liten slant! Hehe

    Något som jag ångrar att jag inte köpte och som jag vet många köper är Softshell-kläder, jacka och byxor-ja det finns väl i vantar, mössor och skor oxå! De är ju svindyra på sportäffärer, så passa på!! Perfekt nu när det är 9 månader lång, kall och blöt höst! ;-) Sen en fin julklapp till mig då inte att förglömma! ;-)

    Sköt om dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Tar mig en tur runt och tittar in hos alla som är med i Mindis julswappen!

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Ser ju fint ut där ni ska bo!! Ligger det i närheten av Ullared?

    Finns mycket att shoppa där. Jag köper mycket kläder till barnen strumpor, strumpbyxor mm sedan julpapper, sköljmedel, plastpåsar och tandkräm mm mm mm

    Ha en trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har en trevlig helg på ULLARED, där har jag ALDRIG varit men skulle hemskt gärna vilja ta mig en tripp dit snart..
    Hört mycket om det och syrran brukar åka dit ibland..

    Ha det gott och ta det lungt..

    Kramis Camilla

    SvaraRadera
  6. Vad kul att åka till Ullared. Jag har heller inte varit där. Det går bussresor ibland men dom startar ju resan mitt i natten så det är inget för mig som är en riktig sömntuta.
    Hoppas att du hittar mycket fina och bra saker.
    kram
    mormor s

    SvaraRadera