15 nov. 2008

Gratis kläder???

Bilden är lånad från gratiskläder.se

GratisKläder.se grundades sensommaren 2008, och idéen med sidan är att man ska kunna tjäna ihop poäng, helt gratis, och därefter växla in poängen mot presentkort på H&M eller Gina Tricot. Så bra! För att kunna göra allt detta krävs det att du är medlem, som du blir helt gratis. Du kan gå med HÄR du förbinder dig INTE för något och det är GRATIS. Jag har gått med idag :)

Anmäl dig nu!!

Vad har ni annars gjort en blåsig lördag som denna??? Jag surfade runt lite nu under barnprogrammet och då hittade jag den här tävlingen på en blogg. Vem vill inte vinna denna? Vill du också tävla? Besök då denna sida

2 kommentarer:

  1. ...go afton, jag ska anmälla mig både till tävlingen och gratiskläder i morgon när jag kommer till en riktig uppkoppling...
    Var på genomresa hos alla julklappsswappare oc skulle bara säga hej...

    Ha en go fortsättning på helgen, Anne

    SvaraRadera
  2. Igår var vi ute en sväng, innan regnet. Sen var barnen på kalas, stora dottern passade minstingen medan vi gjorde en snabb tur till Ikea. God mat och stå-upp på teven blev det sen! Hoppas du har en bra söndag, kram :)

    SvaraRadera