14 nov. 2008

Fredag:)

Åh, jag är trött på att vara trött. Trött när jag vaknar och trött hela dagen. Regnet och de grå molnen ligger som ett varmt fuktigt täcke över oss :(
MEN jag har börjat äta Ginseng. Det ska hjälpa mot trötthet. Jag köpte i Ullared efter tips från svägerskan. Både hon och min bror äter tydligen Gineng. Så nu är jag pigg snart eller vad tror ni??

I dag hade vi sista lektionen innan praktiken. Nu ska vi uti arbetslivet ända tills i mitten av April månad. En del på reklambyråer, nån på designbyrå och nån på informatonsavdelning. Alla ska inte vara här i stan utan i Stockholm, Göteborg, Malmö och sina hemstäder. Jag ska först vara 2 veckor på Radio Jönköpings webbavdelning och sen 4 månader på MediaSpjuth. Jag nästa hoppade av lycka när vi lämnade skolan idag. Inte så att jag inte trivs utan för att jag vill ut i verkligheten!

Jag och dottern Sofie har sett idol och nu singing bee. Mannen coh sonen Adam sover på soffan. Dottern förundras över hur "man" kan snarka så högt,,,,,

6 kommentarer:

  1. Hur mår du nu? Jag har varit helt fruktansvärt trött denna höst.... sjukligt trött. :( Men det känns faktiskt lite lite bättre nu. Hoppas att din trötthet också ska ge sig!!!!

    Glömde kommentera kortet på ögat och dig... super häftigt!!!

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  2. Ett tips, BEROCCA brus. Jag är jätte nöjd med den.

    Var rädd om dej!
    KRAM från Eva

    SvaraRadera
  3. Hej! Hoppas att du blir piggare!
    Glömde att kommentera kortet på ögat och dig...Fantastikt coolt.
    Ikväll ska vi lyssna på Gospel
    Kungsporten kram

    SvaraRadera
  4. Du får berätta om det hjälper mot trötthet det du skulle börja äta.

    Vad är det du pluggar till?

    Vem hejar ni på i idol?

    Jag tittade på det igår och Kevin är min jätte favorit!!

    Ha en bra lördag,Vicki

    SvaraRadera
  5. jag startar dagen med berocca och 2 ginseng, efter 2 veckor märkte jag skillnad. Med miljöombyte och dunderkur kommer du nog snart i fas igen, så du orkar med decembers alla utmaningar. Kram!

    SvaraRadera
  6. Du får berätta om du blir piggare!!
    Jag hade också behövt något upp-
    piggande- är hela tiden SÅ trött!!

    HA en trevlig lördags kväll!

    Kram Camilla

    SvaraRadera