26 nov. 2008

En liten tävling..

Titta här vilka fina bokstäver man kan vinna hos Kronblad och lantliv!
Sådana vill jag verkligen ha! och händig är jag inte


Tävla du med HÄR

Roligt med tävlingar på Internet. Bara att hoppas på tur. Jag vann en tröja en gång men sen har det varit lite tunt med vinster. Men kul är det ändå och så upptäcker man nya bloggar på det sättet. Kanske skulle annordna en tävling själv så att fler hittar hit- får funderar på om jag verkligen vill det...




Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ja visst var det jag. :) Glömde skriva det... Hello Kitty filten fick jag när jag fyllde. :)

    Det är kul med tävlingar... jag vann en jätte fin klänning till lilla tjejen en gång. :)

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Men så söt groda!! Är det Kermit från Mupparna???

    SvaraRadera