19 nov. 2008

Bättre och spegelsalen stora hotellet

Tack för alla uppmuntrande kommentarer, mail och sms. Josef mår bättre nu och är på dagis i dag. Han har tyvärr fått lära sig innan han ens är två år att vissa saker måste man göra fast det gör ont :(

Jag sitter på min praktik och redigerar bilder och arkiverar dom. Roligt! Men ska inte blogga på min arbetstid så kort inlägg ;)

I går var jag på Landstings fullmäktige sammanträde som avslutades med 3-rättersmiddag i spegelsalen på stora hotellet. Trevligt och gott. Det var utdelning av kulturpriset. Jag tog en massa bilder på spelsalen som är en mycket vacker miljö men får återkomma ikväll. Har även bilder på sju söta tvåringar på kalas som ska redigeras. Tror Josefin och Alice kommer och leker vid 16:30 när vi kommer hem :)

Nu jobba!

By tha way,,,, Vad är detta?!

3 kommentarer:

  1. Stackars lillkillen!!! Hoppas att han blir pigg och kry snabbt igen. Det är inte roligt när de små får ont.

    KRAMAR från Eva

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket:) Jag har det bra, har inte så mycket att göra nu tyvärr.. men det känns bra att vara på bolt iaf!

    SvaraRadera
  3. Stackars lille Josef! Hoppas att det är lite bättre med honom nu.

    kram

    SvaraRadera