8 nov. 2008

3 timmars kö!!



Men hallå! I morse kom vi till Ge-kås vid kl 11:30. Vi hade avnjutit en framdukad frukost, med nybakt bröd och ägg, vid kl 10:00. Vi tänkte att kön skulle vara borta när vi kom så vi tog det lugnt. Var inne 5 timmar igår :) MEN tre timmars kö när vi kom dit. Vem står tre timmar i kö??? Det ville vi inte stå i så vi gick lite i små affärerna och åkte sedan till vår stuga. Nu ska vi snart åka tillbaka igen. TUR jag hittade mycket igår.

Jag undrar vad dagskassan på Ge-kås en lördag i november är... Vad tror du??

4 kommentarer:

  1. Det är inte klokt vilka köer det blir där..
    Helt sjukt..

    Jag har sett på tv engång hur det kan vara ,men det msåte verkligen vara massor att köpa där inne, och har man tur hittar man nog DET man verkligen vill ha..

    Lycka till med din dag...

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Men så sjukt...´är inte allt slut när man kommer in.

    Jag skulle aldrig stå ut 3 timmar och sen skall man betala ...

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Kan förstå att det är kö nu så nära jul. Men det finns ju allt man vill ha så det kan vara värt det.
    Vilken bra lösning att sova över då kan man ju som ni gå tilbaka utan stress.
    Hoppas du hittar allt du behöver och att plånboken ändå inte blir tom.
    Kram Maritha (millas syster)

    SvaraRadera
  4. Men oj TRE timmar!!!
    Jag älskar att shoppa i ULLARED men jag orkar bara gå där ett par timmar och sen säger jag
    - Aldrig mer!!!!

    Så jag skulle inte orka gå två dagar efter varandra. ;D

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera