27 nov. 2008

Besök på min blivande arbetsplats!?!


I går eftermiddag var jag på besök på reklambyrån MediaSpjuth, där jag ska göra fyra månaders praktik. När jag kom dit var ett ljus tänt i entrén och på en liten skriv-tavla brevid stod det Välkommen Maria!! Så glad jag blev. Alla hälsade och var jättetrevliga. Det var redan fixat ett skrivbord med dator åt mig på en jättebra plats. Jag fick fika med de sex som var kvar och berätta lite om mig själv. På måndag börjar jag kl 8:00 och då är det måndagsmöte och jag får jag träffa alla 12 som arbetar där. När jag gick där ifrån kände jag mig lycklig. Så kul att få var på en sån trevlig arbetsplats så länge. Så då har jag fyra månader på mig att göra mig oumbärlig ;)





Ett tips som passar mig:

Denna säsongen har jag köpt väldigt mycket kläder från Me & I. Jag är så nöjd med allt jag köpt. Nu har de öppnat en webshop :)

Meandi kommer, precis som förra året, ha en julkalender, med nya erbjudanden varje dag i december :)

Frakten sänks under hela december till 39 kronor.
Gäller både ordinarie kollektionen och
julkalendererbjudanden. Så passa på att handla nu! Du kommer inte bli besviken...

Nu ska jag se Criminal Minds och sen sova. Är trött har varit på radion hela dagen, framför en datorskärm och ikväll har jag vattengympat på Atlantis-Spa. Förresten...ALL snö är borta! och gräsmattan så här grön:Sov Gott vänner! och dröm o sommar och sol. Eller?

3 kommentarer:

  1. Men grattis!!!:)
    SÅ jättekul!
    Det är du verkligen värd!
    Hopaps du kommer trivas lika bra varje dag!

    ...ja likadan smak vad det gäller barnkläder har vi iaf,haha
    Och som tur är tycker lillgull att han är allra finaste i helaste världen när han får ha sina fem myror kläder och meandi kläderna älskar han med:)

    Hoppas allt är super med dig denna ovintriga kväll!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Men vad kul!!!!!! Det var ju ett jättefint mottagande! Du får det säkert superbra där, och det låter bra att du har inställningen att göra dig oumbärlig! *s*

    Jag har gjort premiär på omvänt idag jag, har varit på dagis och jobbat. Det är ju verkligen inte som att sitta med InDesign, Illustrator och Photoshop om dagarna.. hehehe. Och det märks att jag har suttit och gjort just det väldigt länge nu. Men det var sååå mysigt, och bara det att få vara ute i flera timmar, mysa med småttingar, sjunga.. Ja, sånt jag ju har längtat efter när jag har suttit vid datorn tidigare. Men var sak har nog sin tid, jag hade inte pallat med att jobba på förskolan när mina tjejer var små, det var ju därför jag sökte mig därifrån då.

    Få se om det bara blir ett gästspel eller om jag faller helt tillbaka nu då.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Å vad du är duktig och modig! Jo jag känner så! :) Hoppas du trivs och att det blir fina fyra månader!

    SvaraRadera