28 nov. 2008

Advent i kyrkan och I PHONE


I dag smet jag i från jobbet på fika-rasten och såg min sons första skol-adventsfirande i kyrkan. Jag är GLAD att de får fira advent och i kyrkan. Även dottern som går på en annan närliggande skola hade firande i kyrkan. Sonen var stolt han läste dikt! Han har precis börjat i skolan, förskoleklass, så det var stort. Bilder kan du se HÄR






Vår kompis Daniel har varit i Kina. Då köpte han en I PHONE till oss. Jag förstår inte hur man använder den ;) Så i morn kommer nog Josefin och han hit och visar lite. Passar bra för både min och mannens telefon är sönder.


Nu ska jag göra hemmagjord kebab som vi ska äta vid IDOL, när Sofie kommit från stallet. Vem hejar ni på?? Jag vet verkligen inte jag vet bara vem jag tycker ska åka ut,,,,, Johan! Det tycker inte mina döttrar dock.

Lite adventljusstakar har jag fått fram. Härom dagen kom mannen hem med en stor Eldflugan. Så fin! Det var originalet och inte en kopia konstaterade jag så vad den kostade tänker jag INTE på.

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Här har vi också tittat på Idol ikväll och nu äntligen så åkte Johan ut! :-)

    Övriga tre som är kvar är bra tycker jag!

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN åkte han ut Johan ur Idol.... Vad trött man blev av alla hans skrikande fans.... Ska ni till kyrkan imorgon? Vi tänkte vi skulle försöka komma dit...

    Kram Tina

    SvaraRadera