3 nov. 2008

Adoptera?

För er som satte kaffet i halsen! Nej vi ska INTE adoptera ett barn till ;) så nöjda som det är. Jag lånade denna bild inne hos min svägerska och tänkte att ni kunde adoptera den.
Ta med denna bilden till Din blogg! Det är en symbol för alla barnen världen över som lider i det stilla. Uppmärksamma dem genom att adoptera affischen till din hemsida eller blogg, som ett sätt att visa sympati.

I dag är det måndag och jag sitter i skolan och jobbar med ett uppdrag. Jag tänker mest på hur jag ska hinna förbereda för Me&I partyt som är hos mig ikväll.

Jag planterade på trappen igår så att det ska lite fint ut när gästerna kommer. Hade torra penseer innan. Tänkte tända en lykta brevid ikväll:

I lördags var mannen och jag på min mammas grav. Snart tre år sedan hon dog :( Saknar henne ofta, som hon var innan hon var sjuk. Denna blomma satte vi på graven:

Vad gör ni idag?? Ha en härlig måndag alla läsare!

4 kommentarer:

  1. Tar mycket gärna med bilden till min blogg.Tack.Såå fint ni har gjort.Ha det så trevligt i kväll.
    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Ja jag har bokat, men jag blir orlig om ni inte skyndar er och gör det också. Vad ska vi göra där utan er.

    Kram malin

    SvaraRadera
  3. Hej!! Såg nu att det ju var DU som skickat förfrågan om Me and I ju! Fick för mig att det var nån helt annan (i en annan stad). Tyvärr så kan jag ju inte ändå, maken är i väg på kurs i kväll... TRÅKIGT!!!
    :( //Ebba

    SvaraRadera
  4. Så fint du gjort vännen!
    Och så härlig vecka du haft!:)
    Många kramar!

    SvaraRadera