17 okt. 2008

Webbshopen Lollopard

SKÖNT ATT DET ÄR FREDAG!!!! Eller hur???

Jag gillar att vinna roliga saker, det har Lollopard, och när jag såg den här tävlingen hos Linda så tvekade ville jag vara med! Nu kan jag bara hoppas på att jag blir en av de lyckliga vinnarna! Tävla du med!!HÄR

Vi fredagsmyser vid idol. Efter mitt träningspass gick familjen till Bernadhs konditori och köpte bakelser som vi festade på... inte så bra men gott :)

I morn ska jag på torget med tre (el fler!?!) tjejkompisar. Trevligt!!

Nu ska jag bära in 2 sovande barn på 20 kg resp 35 kg till deras sängar (adam och Sofie) *gäsp*

1 kommentar:

  1. Den vita kladdkakan blev inte fin då flis hittade på att hälla kaffe i smet =äckligt

    Imorgon em är vi inte hemma så tyvärr kan vi inte bjuda på kaka då.

    SvaraRadera