2 okt. 2008

*torsdag*

Jag är hemma och jobbar med ett uppdrag idag, ett CD-omslag. Kul men svårt. Tycker om de här dagarna som jag kan sitta och jobba 7 timmar helt ostört. Tyst i huset. Att tro att jag ska hinna nått mer idag är fel, inser jag nu. Men en kopp kaffe samtidigt som jag designar det går bra :)

Ikväll tänker jag träna med båda pojkarna med. De har visst barnvakt på Atlantis. Får se hur det går. Mannen håller i ett möte och är inte hemma förrän 20:30.


Bjuder på en bild från lysekil. Hela två timmar satt jag och Josefin och pluggade. Haloncider och ostbollar gjorde det lättare ;)

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Sara mår bättre idag. Hon är på dagis men jag ska hämta henne redan 13.30, så hon får komma hem till lugn och ro.

    Har du mycket nu i skolan? Har du tid att prata i telefon i kväll?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du har spännande uppgifter, skoj:)

    Hoppas allt är väl med er allesammans!!

    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  3. Perfekt med barnpassning på gymmet, hoppas att det går bra ikväll!

    Kram

    SvaraRadera