3 okt. 2008

Så skönt!!

Så skönt att det är fredag! I dag hade vi kommunikationsredovisning. Det gick bra och vi var godkända. *skönt* Sen redovisade vi CD omslaget vi gjort. Jag var inte så nöjd med mitt och min lärare tyckte inte det var nåt vidare heller hehe även om han inte direkt sa så.

FREDAGSKVÄLL är underbart! Vi har 2 tjejer här på besök som ska bo här i helgen. De är 13 och 14 år och ska tävla. Lite kul för pojkarna för de leker och busar med dem. Även kul för Sofie som är 12 år.

I dag testade jag gymmets barnvakt. Det gick hur bra som helst så nu kan killarna följa med dit.

I går skrev jag förresten mitt 800ade inlägg!!

Nej idolröstning.....Ha en härlig fredagskväll!

1 kommentar:

  1. Ja, härligt med fredag! Skönt att ni blev godkända på redovisningen. :-)

    Oj, 800 inlägg redan... nu blev jag nyfiken på hur många jag själv har gjort... *tittar efter*... drygt hälften så många har jag gjort (428 st).

    kram Linda

    SvaraRadera