7 okt. 2008

Relaxaaaaa

I morse var jag trött och se eftersom Josefine och Lina var här sent i går kväll. Vi scrappade lite... Jag somnade inte förrän kl 01:00 så det blev rätt sent. Jag hade bokat vattengympa kl 10:00 på Atlantis så det var bara att upp och hoppa. *gäsp* Jag hade gärna sovit när jag inte började förrän 13:00 idag. MEN Emma skulle följa med idag så det var bara att åka. Efter passet relaxade vi llääännngggeee i bubbelpool och ångbastu. Vi åt lunch i relaxen med. Kyckling wraps gott. Sen åkte jag till skolan och där sitter jag nu. Har så ont i huvudet att det känns som det ska gå mitt itu :( Trist!

Återkommer med bilder senare,,,

2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt det låter!
    jätteskönt!:)
    Det är du värd!

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Det låter såå härligt fast inte huvudvärken,hoppas att du kan vila ikväll,kram

    SvaraRadera