13 okt. 2008

ny vecka - ny lycka :)

Jag tar mig ett äpple:
Ny vecka - ny lycka. Så känns det fast så ny är väl inte lyckan utan mer det gamla vanliga. Känner mig upplyft och det flyter på i livet. Skönt att det är så ibland. Jag har haft en riktigt bra helg med mannen och minste sonen. Hört lillsonen uppträda med dagis men han satt ner på knä på scenen. Alla barnen stod upp och sjöng och var väldigt vilda som Josef med brukar va... Han satt helt blixtstilla på knä (reste sig INTE upp när de andra gjorde det) rörde knappt en min och ännu mindre på munnen. Hm, min son??!?? Sen på höstmarknaden/fikat var det full fart.

I söndags eftermiddag var jag på ett underbart möte! Mycket det som gör att jag mår så bra fortfarande tror jag. På kvällen fick jag träffa resten av mina fyra barn med (varit hos pappa) även Zandra som inte bor hemma längre för vi var hos henne allihop. Hon har numera stor platt-TV i sin nyinköpta stora TV-möbel framför sin fina nya skinnsoffa och sitt snygga satsbord. Hon verkar trivas bra och det är det viktigaste.

Jag började måndagen med ett hårt träningspass. Jessica är den bästa intruktören på Atlantis-spa, enligt mig. Glad, peppande och tuff!

På eftermiddagen hade jag besök av Linda med bebisen William. Så söt han är!!! Jag fick flera leenden :)

Har bilder men sitter i skolan nu så det är inte "läge" att redigera dem nu. Kommer sen....

Adam och dagiskompisen L

7 kommentarer:

  1. Ja visst var det ett helt fanatstiskt möte! Det kan vi leva på ända till söndag, då är det 10.00 som gäller igen! Snart få du se nåt häftigt i pingst om du går på möte där. För visst är det bra i pingst?! :-)

    Ha en kanonbra dag syster!
    Kram/Mia

    SvaraRadera
  2. Nått häftigt ? vadå mass folk som står o tittar upp i taket o ropar på jesus xD hahah :D

    Söt josef är * snor bilden* HEHE

    PUSS MAMMA

    SvaraRadera
  3. blackdoll igen !tisdag, 14 oktober, 2008

    josef är söt skulle de ju såklart stå :D

    SvaraRadera
  4. Visst var det ett helt fantastikt
    möte,det bästa som jag har varit på
    senare tid.Ha en underbar kväll.
    Kram / Gunilla.

    SvaraRadera
  5. Nyfiken som man är undrar man ju vad det var för ett möte? :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  6. Låter härligt!
    Möten som ger en energi och lycka är guld värda, såna stunder behöver man.

    Ha det bra!
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  7. Höstmarknad, det lät frestande. Jag vill jag med!
    Ha det toppen, kram!
    L med Levi

    SvaraRadera