30 okt. 2008

Ny dag!

Vaknade till en ny härlig frostig dag. Vitt i gräset och skrap på rutorna. Mysigt! Bättre är höstregn tycker jag... Vad tycker du?

Jag har varit på utvecklingsamtal med sonen på fritids. Hans pappa (min xman) var med. Det går bra och han är rolig att ha i gruppen! Härligt att höra! Efter det har jag skrivit på min skoluppgift. Mindre kul men MÅSTE göra. Kaffe och kladdmuffíns som dotter bakat gör det lättare. Nu ska dottern och jag till stan och A6 och leta skor till henne Fick ett sms att Lindex hade halva rea-priset med så dit blir det en tur :) I kväll vattengympa igen!

Ha en skön dag!

7 kommentarer:

  1. Ja visst är det myssig med frost och solen som skiner på morgonen, men jag HATAR att skrapa is på rutorna..

    Jag ska ta mig en sväng förbi Lindex i helgen , måste hitta massa tröjor till Sebastian, han bara växer och växer..

    Det är kul att följa din blogg även då jag är lite dålig ibland att lämna komentarer, så brukar jag vara in och läsa varje dag..

    Kramis på dig

    SvaraRadera
  2. Så skönt att få bekräfftat att det går bra för A. Precis som om vi trodde någor annat. Han som är så fin.

    Helt otroligt med 11 besökare! Är det unika besökare?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Åååh, 2 mil från mig och jag hade ingen aning, kom in på kaffe när ni kör hem nästa gång, lovar att baka ngt riktigt riktigt gott!:)

    Ruggigt med frost, MEN jag har tänkt låta bli att köra i diket även denna vintern, det har jag ju provat på och gillade inte.

    Kraaaamar på er!

    SvaraRadera
  4. Visst var det en vacker morgon med frost.Låter skönt med vatten-gympa!
    Önskar er en välsignad helg med vigsel& dop,vi ses,kram

    SvaraRadera
  5. Jätteroligt att du blev nöjd med sockorna.
    Trevlig helg och kram från mormor s

    SvaraRadera
  6. Halva reapriset gillar jag. ;)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Här är det vacket idag, med rimfrost på träden. Vill önska dej en rolig och himlans trevlig helg.
    Stor kram, Anita

    SvaraRadera