19 okt. 2008

Måndag!


Måndag igen!?! Hur gick det till?

Jag sitter i skolan. I dag har vi lärt oss hur man gör HDR bilder, skrivit copy text till en flyer om en bok och författare. NU väntar vi på företag & marknad och i eftermiddag har vi redovisning av våra smålandsflaggor vi gjort.
_________________________________________


Tävla hos [TUMADRE]
om ett presentkort värde 300:- hos [CoolChildren]!_________________________________________

TÄVLINGSREGLER:
- Besök [CoolChildren.se].
- Kommentera under detta inlägg vad DU skulle vilja köpa om du vann.
För att öka vinstchansen:
- Kopiera tävlingsbilden och den kursiva texten under den och klistra in i ett inlägg på din egen blogg. Meddela i en separat kommentar när du gjort detta så får du en extra "lott" i tävlingen.


Tävlingen avslutas 31 oktober
Lycka till!

P.S: Missa inte deras öppningserbjudande som ger dig 20% rabatt på hela din order. Ange orderkod "Premiär" vid din beställning, gäller t.o.m 12 oktober.

10 kommentarer:

  1. Ja jag kanske är lycklig med en sådan karl...Ibland så..
    Lova att du meddelar när det händer för jag vill se det med egna ögon :-D

    SvaraRadera
  2. Va söt han e , du vet att jag snor bilden ;P

    skyll dej själv
    PUSS MAMMA

    SvaraRadera
  3. MEEEEEN vilken liten sötnos!!!!!

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Ville bara kika in och læsa lite på svenska... he he, tack før din koentar i min blogg! jag blev jætteglad! /Ebba

    SvaraRadera
  5. Önskar dig lycka till!:)

    SÅ fin lillkillen är i sin tröja, samma hade lillgullet här på sitt dagisfoto, hans favvo juh:)

    Många kramar till er!

    SvaraRadera
  6. Så sööt Josef är och färg-glada
    kläder.Lycka till med skolan.
    Kramar om.

    SvaraRadera
  7. Jag var tar helgerna vägen?! Hoppas att ni får en härlig tjejhelg sedan, kul att få komma sig iväg och bara vara :)

    SvaraRadera
  8. Tänk vad stor han blivit och sååå söt, jag gillade kläderna han har på sig.. Jättefina..

    Hoppas det går bra i skolan, och att jobba samtidigt..

    Jag funderar på att börja läsa lite på kvällstid nästa termin, OM man pallar vill säga..

    Kramis på dig
    Camilla

    SvaraRadera