31 okt. 2008

MÖHIPPA!


I dag har jag varit på en slags möhippa! Min kära vän Mia gifter sig i morgon. Jag och Susanne kidnappade henne och bjöd henne på Thai-buffe på nya Bamboo. Inte lika gott som Chili Thai men trevligt ändå.



I kväll var det dags för mer möhippa. Mia följde med mig på ett vattengympa-pass på Atlantis-Spa och sen anslöt Lina och vi var i relaxen i många timmar. Gott!

I morgon kl 14:00 ska jag alltså fotografera på bröllopet. Även om Mia gillade vatten och bad så hoppas jag det inte blir så här:


Sov gott vänner!!!

7 kommentarer:

  1. He och hå Vilket bröllop Kramen Anna

    SvaraRadera
  2. Bröllop är så mysigt!
    Vad roligt att ha möhippa.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Inne och tar mig en titt i din blogg igen.

    Gick det bra på brölloet??

    Jag gillar också vintern bättre än regn. Var bor du någonstans i vårt avlånga land?

    Såg att du varit nere i Lund och hälsat på.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  4. Ha ha haa. De klippet var riktigt kul.

    SvaraRadera
  5. Hoppas att fotograferandet går bra idag! Låter som ni hade en mysig möhippa!

    SvaraRadera
  6. Hahaha...det var ju ett riktigt roligt klipp...Stackars brud...
    Vilken lagom möhippa ni gav bruden. Vi gifte oss i smyg, våra fyra barn var med, för vi ville inte ha några katastrofmöhippor/ svensexor som det gärn blir...

    SvaraRadera