4 okt. 2008

lördag = skönt

Så skönt med lördag och jag fick ligga kvar i sängen till 9:00 även om jag inte sov... Det var high-life utanför sovrumsdörren med 2 småkillar som lekte med våra två nattgäster. Men mannen var uppe och gav sig själv, Adam, Sofie, Josef och Marielle och Angelika som besökarna heter, frukost. Kl 9 gick jag upp för då åkte mannen och tjejerna till golfen.

Adam och Sofie har duschat och Sofie gjorde turban till Adam med. Han tyckte det var väldigt roligt.

Adam slängde sig i skinsoffan för att se lite på TV medan jag gjorde mig i ordning. Han älskar sin nya Me & I tröja med gitarrer.

Josef la sig på puffen framför TVn med. Han gitarr body i blått var för liten så han har svamparna både på fötterna och tröjan. Svamp svamp säger han :)

Nu kommer mannen strax hem och vi ska åka och handla. I eftermiddag sjunger min kör på Hoppets torg kl 16:30. Innan det ska jag följa med Sofie och köpa ett spel till hennes Nintendo Wii. Hon har själv sparat pengar. Duktig tjej!! I går dammsög hon och fixade när jag inte han trots att hon hade en kompis här.

Bytt plats:

2 kommentarer: