2 okt. 2008

Lite fotografier från....

.....från helgen i Lysekil.

Kräftburar i mängd....

Jättekrabban vi åt på kvällen. Jag gillade havskräftorna bättre.

Elliot är sugen på kräftor. Lite för lat för att hoppa upp ;)

Vi scrappade!! Jag gjorde faktiskt fem kort. Här är två av mina (ett är halvfärdigt) och ett av Jossans.

Papper och grejer.

Stugan vi bodde i. Det låg ett till hus på tomten, så många bäddar fanns det.

Ett till på huset.

Inne i Lysekils centrum. Plankstek och lite fynd.Fler bilder lär komma,,,,

Blev inget gym i kväll. Jag orkade inte ta pojkarna direkt från dagis och fritids och åka dit. Båda verkade trötta och jag var så trött att jag trodde jag skulle svimma :( Tråkigt. Nu sover äntligen båda två och Sofie och jag har precis sett idol. Jag ska försöka rycka upp mig och göra lite nytta nu.

GLÖMDE!! Ska be er alla med barn om råd. Josef badade innan ikväll. Han hade jättekul som vanligt... Plötsligt började han skrika. Bajs Bajs Bajs Urk flöt korvar i vattnet IGEN. Han bajsar jämt när han badar. Och han är inte medveten om det förrän det hänt. Att han blir ledsen och skriker är för att vi gjort det och ryckt upp honom. Men jag vill ha råd! Hur får man honom att sluta bajsa i badet?? Det är ju så äckligt! Många tips tack :)

7 kommentarer:

  1. Hejsan vännen! Fina bilder från vår kära stuga! Vill bara påpeka att Elliot INTE är lat, han har bara lite för korta ben ;-)
    Massor av kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder från Lysekil.
    Krabban tror jag inte att jag vill ha.
    Du undrade om jag virkar mössa på beställning. Är det sån mössa som jag har på min blogg eller någon annan? Du kan maila mig på min e-post j-siv@spray.se får vi diskutera lite.
    kramar från mormor s

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder!!!

    Du, tips om badet har jag tyvärr inte. Lycka till att bli av med det. *s*

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!! :-)

    Förstår att det inte är kul när lillkillen bajsar i badet. Kan det kanske funka om han har badbyxor på sig när han badar? Det finns väl även såna där engångsbadbyxor om jag inte minns fel?

    kram Linda

    SvaraRadera
  5. Mysiga bilder! Vad roligt med lite pyssel.

    Har tyvärr inga bra tips om badet...

    Hoppas du får en riktigt fin helg!
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Hej han skulle ha 200 för dem, men han hade sålt dem redan tror jag allihopa

    SvaraRadera
  7. Hej igen Maria. Har du skickat mail till mig ang mössan så har jag inte fått det. Det har varit krångel med min e-post länge och det har jag inte fattat.
    Det är bara du hör av dig ang mössan.
    hälsningar mormor s

    SvaraRadera