29 okt. 2008

Hemma igen!



Nu är vi hemma efter mycket trevliga dagar i Lund. Alltid lika trevligt att få tillbringa tid med min kära svägerska. Ja lite tid med storebror fick jag med även om han jobbade. Synd det går så fort bara,,, Här är en bild när kusinerna äter kladdkaka som Sofie och Erik bakat tillsammans. Ett härligt gäng men kusinerna Emma, Sandra och Josef saknas på bilden.


Hemma i mitt eget kök nu. Josef och jag har lagt en kyckling, lök och morötter i ugnen för grillning och skalat potatis. Nu ska jag göra brunsås och sen matdags. Lite skönt är det allt att vara hemma igen :)

Sofie vill börja spela elgitarr nu. Du förstår varför när du ser fotona jag tagit kanske!?! Bilder från våra dagar i LUND kan du se H Ä R!

5 kommentarer:

  1. heJ Ilar iväg och kikar på bilderna Kramen Anna

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem! ;-) Vad mysigt ni ser ut att ha haft det i Lund!

    kram Linda

    SvaraRadera
  3. Inne och kikar i din blogg igen!!

    Har ni varit i Lund länge? Brukar ni vara här nere och hälsa på ofta?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  4. Mysigt med ett besök i Lund! :)
    Lät jättegott med kyckling i ugn. Mums mums!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Ja han ska vara hemma på heltid i 6 veckor.. Det blir nog kalas får jag hoppas på

    SvaraRadera