20 okt. 2008

HDR bilder och FEBER

Jag har börjat på detta inlägg flera gånger men med sjuk son händer det inte så mycket på data-fronten. Idag skulle jag sitta i skolan och arbeta med en uppgift i företag och marknad men jag VABAR (vård av sjukt barn). I morse vid strax efter sex hade han 39.2, mycket på morgonen! I går feber och kräktes ner mig från håret till tårna och sig själv med. Ledsen och hängig var han!

Om ni funderar på vad HDR bilder är som jag skrev i ett inlägg kan ni kika HÄR

Jag och Josef har tittat på Lindas underbara bebisfilm inne på, hennes blogg, sju! gånger nu. J älskar den!! så duktig är hon. Linda och jag delar en erfarenhet som inte så många har och dubbelt upp. Hon är en riktig super tjej urduktig på djur, har kattuppfödning och är en av de bästa fotografer jag vet :) Det ni!

På tal om fotograf,,,, En av mina bästa vänner ska gifta sig!! Så glad :) De har bett mig fotografera och det gör jag med glädje. LÄNGTAR!

Jag vill ha filmtips!! Nu!! Nån som har bra tips??? Jag har knappt sett något...
Josef sover nu men rör sig och pratar i sömnen som han inte bruakr så jag tror febern är hög :(

Ha en bra dag alla!

Kram Maria

Ps: 2 månader och 2 dagar till jul!Alicie, Adam och josef förra julen.

4 kommentarer:

  1. Stackars liten!(Josef)Kram
    Lycka till(fotografen)"leer"

    SvaraRadera
  2. Stackars Josef då... inget kul att vara så krasslig ju! :-( Tur iallafall att min film kunde roa honom lite. Hihi, kan tänka mig att den blev lite tjatig efter att ha sett den 7 ggr! ;-)

    Vad roligt att en av dina vänner ska gifta sig och att du ska fotografera! Lycka till!

    kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hoppas J mår bättre nu. Vet jag vem det är som ska gifta sig? Bodde de på en ö förra året? Så nyfiken!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nja jag håller mig till bloggspot tror jag

    SvaraRadera