26 okt. 2008

Godsigt lammskin!


Besök bloggen Livet på landet i Drefseryd där kan du vinna ett mjukt, härligt lammskinn från gårdsbutiken i Drefseryd.

Vi har ett fint lammskin från Tranås! Josefs present från farmor och farfar. Men jag vill gärna ha ett till så därför tävlar jag :)

I dag har Adam och Sofie höstlov. Jag har självstudier och MASSOR att göra så Josef är på dagis. Jag började dagen redan 8:30 med ett hårt vattengympa pass, sen har jag varit flitig och pluggat. Men snart är vi:Ska bli grymt kul att träffa min kära bror och svägerska och deras barn :) Två härliga dygn tänker vi tillbringa där.

Ps: Gjorde en inbjudan igår...


Kommer INTE blogga när jag är i Lund! Ni får ha en härlig vecka alla!

Tänk på vad som är viktigt i livet,,,det kan skilja sig åt mellan olika personer men för de flesta tror jag relationer med andra människor är viktiga.

Kram / Maria

8 kommentarer:

  1. Ha det så jätte mysigt i LUND!!!!
    Jag skulle också behöva lite semester känns det som och få bli lite upppassad. ;) Åh så gott det skulle vara känner jag. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  2. Inne och tar mig en titt i din blogg igen och ser hur ni har det.


    Vicki

    SvaraRadera
  3. Gillar du att vara med och tävla?? Kika då in hos mig där jag alltid har igång kanon bra tävlingar, för både våra små och till mamma ;-)

    Jättefin blogg, här kikar jag in igen!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en riktigt avkopplande och skön vecka i Lund!
    Ta hand om dej!

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får det underbart i Lund!

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera
  6. Ha en härlig vecka du med! Kram :)

    SvaraRadera
  7. Fint inbjudningskort!
    Ha det så mysigt i Lund.
    Kram //Anna

    SvaraRadera
  8. Oh vad synd att jag ska jobba kväll på min praktik då...

    SvaraRadera