1 okt. 2008

Glad onsdag :)

Jag är en positiv person och är sällan ledsen länge. Ha så mycket i mitt liv att vara glad och tacksam för så lite dryga personer berör mig inte så länge. GLAD idag igen. Tränade igår kväll och sjöng i kväll. Det gör mig glad.

Har varit på IKEA och Elgiganten med dottern som flyttat och hon köpte en STOR platt TV. En LG 32 tums. Den var jättefin. MEN så mycket pengar... Mannen och jag har ingen platt TV. Än...


Jag är med o tävlar om ett presentkort på 300kr hos Krumelur i Tant Ulrikas blogg. Var med o tävla du oxå!

Ser just nu IDOL röstningen *gäsp*

Förresten läste inne hos min svägerska att CITYAKUTEN börjar på måndag. KUL!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du mår bättre. Du är ju en glad person. kramen Anna

    SvaraRadera
  2. 37 tum va det faktiskt :O

    SvaraRadera