24 okt. 2008

fredagsmys!! Lördagsgott och söndags-REGN.

I dag fick vi sova en timme längre,,,,fast det är inte p g av vintertiden om man har småbarn. Utan p g av att denna söta storebror lekte med sin lillebror.
Han poserar så glatt i sina Me & I kläder (trots att det står MONSTER på ryggen). Jag är så nöjd med allt jag köpt till pojkarna. Hm, för nån dag sen sa en av mina bästa vänner att jag har nästan hela kollektionen. Inte riktigt sant...men tar man bort flickkläderna...Ja ja i alla fall: Lillebror har fått likadana, så två monster hade vi med oss idag. Måndagen den 3/11 18:30 ska jag ha visning här hemma om nån vill komma och se kläderna.

Nu sitter jag och pluggar. Jag ligger efter efter som jag jobba extra på självstudie dagarna. Försöker komma ifatt nu... Vill inte sitta nästa vecka när barnen har lov.

Lite i efterhand:

Mina tre yngsta mumsar på mammas hemmagjorda pizza. Innan det bakade vi bokstavskakor (som sonen hade recept på hem från fritids) och hallongrottor. Det var en mysig fredagkväll helt enkelt. Även om jag som säger att jag inte gillar att laga mat stor i köket i 2,5 timme.

I går lördag städade jag och mannen var i trädgården och klippte häcken. Sen var vi på en relationskväll med bra föredrag av Christina Halldorf. Intressant och bra. Kvällen avslutades med festmåltid och mellan huvudrätt och dessert var det relations teater, "scener ur ett äktenskap".

____________________________________

Jag är med och tävlar:
”Jag är med och tävlar hos Linda om ett presentkort på 250:- hos Kiddoz.se. Tävlingen avslutas 7 november. Var med och tävla du också!"
_____________________________________

Ha en bra söndag alla!!!

Ps: TACK för alla goa kommentarer Jag blir SÅ GLAD när ni skriver en rad! Ds

4 kommentarer:

  1. Inne och kikar i din blogg,trevlig!

    Surfade runt lite och hamnade här.

    Hur gamla är dina barn?

    Vicki

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hm, relationsteater låter spännande. Kan behövas för att inte soffa till sig i höstmörkret. :o)
    Yrseln gick över tack och lov. Jag blev lite rädd där ett tag.
    Ha en härlig ledig vecka.
    Stor kram från Anita

    SvaraRadera
  3. Han är söt som socker din Adam!! Och så är han go me´ Kramen Anna

    SvaraRadera
  4. Mmmm vad gott med hembakat! Ses i morgon!

    SvaraRadera