19 okt. 2008

"ett citat"

Bröderna på cafe´t igår:
I dag lägger jag in ett citat från min svägerskas blogg som gjorde mig så glad:

Söndag igen...

och tiden bara rusar iväg. Suck! Hur gör man om man inte hinner med? Jag menar, hur länge orkar man bara speeda på? Kan man bara hoppa av? Får man chans till att hoppa på igen sedan när man hinner igen?

Jag minns de tillfällen när man fick och skulle hoppa av. Det var de två månader efter barnafödandet. Då kunde man bara stänga av yttervärlden och cocoona sig. Så härligt!

När vi är i Spanien så stänger vi också bara av och är tillsammans i familjen, underbart. Jag ser fram emot min minisemester med svägerskan om 3 veckor. Visserligen ska vi tokshoppa en del av tiden i världen mest hysteriska affär (men några timmar är det roligt) men sedan ska vi softa och bara ha det skönt och trevligt. Längtar!

slut citat

Jag ser också fram emot denna tjejhelg!! Shoppa bli svårt för mig,,, måste sälja Josefs ena vagn först. Sen får jag ihop 7 eller 8 dagars jobb på förskolan extra med.

I dag är det söndag och det är ingen bra dag för mig. Jag har så ont i magen och i huvudet och tycker helgen gått alldeles för fort. Inte hunnit nått, har i alla fall dammsugit och torkat golven. Nu luktar det citron :)

1 kommentar:

  1. Hmm var ska ni? Trodde du "bara" skulle ner till Skåne!
    Ha så trevligt i vilket fall!

    Tack för igår, härligt att prisa Gud eller hur!

    Kram Mia

    SvaraRadera