10 okt. 2008

snart HELG!!!

Åh, så skönt att det är fredag! I morse var jag så trött och sov alldeles för länge. Jag gick upp kl 8:00 när mannen kom in och redan hade lämnat på dagis. Lite dumt att vakna 8:00 när man börjar 8:40. Men jag var först i klassummet ändå efter som de flesta andra kom försent,,,, även läraren ;)


Denna sötnos har roliga saker för sig på morgonen när mamma sover ;) Godis är ju gott

I går var jag på mitt för veckan tredje träningspass. Tyvärr var det inte ett av de roligare passen men men. Direkt efter träningen åkte jag på Webb-möte. Jag och två killar till har blivit valda till en liten webbgrubb om ska se över kyrkans hemsida. Vi kom fram till att det finns en hel del att göra men att vi ligger lite lågt och att vi inte tar på oss de stora förändringarna just nu. Men ha visoner för framtiden kan man ju.

På tal om mina gamla bilder :) E del är bra på att gissa och känner mig väl. Linda till exempel. Kan berätta att inte en mannen tyckte det var enkelt även om han prickade alla tre.

Jag är:
1. längst upp till väntser i gul/bruntröja
2. längst fram i mitten i randig tröja
3. i mitten i rödskjorta och grön väst


En del gissade på pojkar, hehe. Inte lätt med slutet av ljuva 70-talets kläder.

3 kommentarer:

  1. Bra att du håller på med träningspass.Alltid lika kul att titta på foton.
    Trevlig helg./Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig svamptröja!
    Kram Marie
    www.gladers.net

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Tack för alla rara kommentarer.
    Hoppas mannen i huset gillade räkrätten. Snabbt och smidigt, eller hur?
    Ha det gott och ta hand om dej.
    Stor kram från Anita

    SvaraRadera