8 okt. 2008

Mera test... och foto:)

Detta underbara kort på Josef kommer jag att förstora och hänga på väggen. Tror det kan bli julkort med, kanske.

På tal om foto. Jag är med på facebook (även om jag INTE är aktiv alls) och där hittade jag en gammal klasskamrat som flyttade från min klass när vi gick i femman. Han hade lagt ut dagiskort och klasskort. Så nu kan ni gissa vem som är jag :)
Förskola, jag är 6 år. Vem tror du jag är?

Jag går i första klass och är sju år.

Här har vi kommit till fjärde klass och jag står i mitten nånstans. Här är jag 10 år. Nu ser ni väl vem jag är?!

Jag brukar inte skriva om produkter men igår testade jag en till NY sak. Adam och jag gick in på Konsum på vägen hem från fritids. Vi skulle ha frukt och yoghurt. Då fick jag syn på Marabou choklad med lakrits i. Godissugen som vanligt var jag ju tvungen att köpa. Jag gillar choklad och jag gillar lakrits men ihop...NÄ. Adam dissade med. Han åt en liten ruta. Sen fick jag resten....


Nej åter till studier...

9 kommentarer:

  1. Är det du i första klass i första raden, med randig tröja?
    Ingen lätt uppgift att gissa!

    Har inte smakat Marabou lakrits ännu, men det låter inte gott. Däremot Marabou Amigo är supergott!
    Har du testat det?

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vad fin Josef blev på fotot! Jättesöt! :-)

    Hmm... vem är du... jag gissar så här:
    - 6 år: översta raden i gul tröja
    - 7 år: längst fram, mitten i randig tröja
    - 10 år: mellersta raden i röd skjorta och väst

    Hade jag rätt eller fel?! *nyfiken*

    Nä, choklad med lakrits lät inget gott (jag gillar inte choklad), men Marabou amigo som jag ser att det tipsats om här är riktigt god!! :-)

    kram Linda

    SvaraRadera
  3. Gissar: I sexårs, längst till vänster längst fram?

    I ettan så sittandes i mitten längst fram

    I fyran då, ja det är svårt. Kan det vara du i rutig skjorta?

    Josef är mer lik dig nu än innan. Söt!

    SvaraRadera
  4. Såå fint foto(Josef)/Skolfoto:gissar så här:
    -6 år:första raden(mitten)i gul tröja.
    -7 år:längs fram,mitten i randig tröja.
    -10 år:mellersta raden i röd skjorta och väst.
    Den godisbiten var inte god.

    SvaraRadera
  5. Kul med en massa gamla foto!

    Världen är allt bra liten....kanske ska ta och gå förbi det där huset någon gång i Bjärnum:)

    Vet tyvärr inte när biljetterna släpps men håller utkik varje dag för att inte missa det!

    SvaraRadera
  6. Okej, utan att tjuvkika på andras svar säger jag:

    i gul polo
    mitten längst fram
    i grön väst

    Kul att få se, kram!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker den där chokladen är riktigt god jag! Har ätit två hela såna! :)

    Kul med kortena! Nu när jag läste "facit" så syns det ju att det är du! :)

    Ha en trevlig helg!

    *kram*

    SvaraRadera
  8. Men vilken liten söting han är!!!

    Så kul med klassfotona... det syns att du och jag är av samma årskull. Samma årskull som snart fyller F Y R T I O år. :) Ja det är väl typ bara du och jag kvar av vår årskull nu. ;) Har du bestämt hur du ska fira det???

    Jag älskar choklad och jag älskar lakrits så självklart måste man älska choklad-lakritsen. Jag köpte en kartong när vi var till GREKLAND. Men nej, fy det var inte alls gott. Man mår illa efter några bitar. :(

    Kramis

    SvaraRadera