7 maj 2008

Behöver jag en vit och blommig väska??????

Jag fick en utmaning av Ebba och jag antar den.

Tre namn jag går under:
Maria
Mamma
Älskling

Tre saker som skrämmer mig
Att något hemskt ska hända någon i min familj
Självcentreringen i samhället
Getingar


Tre saker jag har på mig
Vit Oakley t-shirt med svarta blommor på
Svarta leggings
Svarta ankelsockar

Tre sanningar
Var mot andra som du vill att de ska vara mot dig
Ärlighet varar längst
Gud är störst

Tre saker jag verkligen vill ha
Solig sommar!!!!
Tid som räcker till
En blommig underbar väska som jag såg på A6 idag

Jag utmanar er som vill. Hojta gärna till så jag kan komma och titta :)

ALLA kan ni svara på min fråga i rubriken?

2 kommentarer:

  1. Jaaa, det behöver du!!! Man behöver nåt blommigt nu. Jag behöver en blommig klänning, lätt och sval.

    Kanske jag skriver det där om jag kommer på tre sanningar, hm...

    SvaraRadera
  2. Jag hojtar att jag antog utmaningen! Snygg väska :)

    SvaraRadera