21 maj 2008

Tävling igen!!

Jag har hittat en blogg jag gärna läser,,,en tjej som var 15 år när hon blev mamma. Nu har hon en TÄVLING där man kan vinna så coola barnkläder. Läs HÄR. Jag vill vinna denna:
Klickar du på HÄR kommer du till shopen som man kan vinna ifrån.

Äntligen är min pärla reparerad och ombesiktigad. Det var bromsarna som inte gick igenom första besiktningen. Nu har vi haft den inlämnadoch de har bytt bromsar men även lite elledningar till nya vattenpumpen och nya kranar. 5500 kr gick det på HUA men de stod för ombesiktningen med så nu är den KÖRKLAR. Från och med söndag är jag MYCKET i Halmstad!! Då ställer vi vår husvagn på Gullbrannagårdens (LÄS HÄR) camping tills i september. Jag längtar dit!! Platsen ger mig sån ro i själen, havets brus och den vackra naturen + alla bra konserter. Jag har anmält mig till gospelveckan som är v 26 med. Mannen jobbar MEN de har barnvakt. Det kallar jag service!!

Nu ska jag se Greys Anatomy och dricka te :)

2 kommentarer:

  1. vilken tuff tröja! =)

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera
  2. sv: Nej där kör jag bara förbi på vägen från Torpa (där jag kör lite först) och upp till Dalviksringen :)

    SvaraRadera