24 maj 2008

Sovmorgon och magen...

I dag fick jag sova till 8:30!! Åh, vad härligt det är med sovmorgon. Så skönt! Jag gick upp till ett dukat frukostbord strax före kl 9:00. Det ni:) Lördagen började således väldigt bra. Duschade och klädde mig fin i nya sommarklänningen, ny vit kofta och nya tunna leggings med hålmönster där de slutar på vaden. Hål mönstret hade mycket större hål på mig än på skyltdockan,,,undra varför ;) Vi skulle till min "svärfar" Lars på 75 år uppvaktning i Tranås. Gå på restaurang och träffa släktingar till mannen. Men jag fick stanna hemma :( fick så ont i magen och sprang på toa jag vet inte hur många gånger. Blev så ledsen och besviken. Har varit trött och slö med magont hela dagen. Slumrat omgångar. Känner mig ganska OK nu. De är på väg hem nu i alla fall. Vi ska se på Eurovison.

Hörde innan att de anklagar Sverige för fusk eftersom den mesta ljud och bild personalen är svensk och Charlotte Pirelli skulle ha fördel av det. HM, tror knappast att det är Pirelli som anställt personalen. Jag hejar så klart på Charlotte, tyckte Danmark var riktigt bra med och de "Turkiska rockarna" he he. Ska ni titta?

I morn är det Morsdag men mina stora flickor har redan uppvaktat sin mamma, de tyckte nog lite synd om mig. Gulleflickor! Sen åker vi ju tidigt i morn till Halmstad och de är hemma. Jag fick en svart kajalpenna och en tjusig kaffemugg utan handtag. Jag blev så glad för båda grejerna.

2 kommentarer:

  1. Så goa töserna dina är:)
    Jättefin mugg juh!

    Förstår din besvikelse, inte alls
    roligt ju, stackare!
    Hoppas du mår bättre nu iaf och kan
    njuta av lite Mello.
    Ryssland var trevlig men jag gillar
    Danmark bättre.
    Spännande iaf!:)

    Krya på dig kramar i mängder

    SvaraRadera
  2. Hoppas det är bättre med magen i dag! Jag önskar mig också en svart kajalpenna men det lär jag få skaffa själv. Ha det gott!

    SvaraRadera