13 maj 2008

Sjuk och patetisk bild

Jag är inte så intresserad av kläder...tycker därför modebloggar är ganska trista. Men jag förundras över hur många det är som faktiskt orkar ta bilder på sina kläder varje dag...och vad FINA kläder de har. I går skulle vi vara lite roliga och Adam tog kort på mina kläder och jag gjorde ett collage. Vem vill se min kofta och jeans från Lindex, linne från HM och Gina Tricot, platåträskor från Brandos och örhängen från Efva Attling? Nu har jag i alla fall lagt en bild.... Det kommer säkerligen INTE hända igen.

Känns inte alls så ironiskt och kul som igår eftersom lillgubben varit ordentligt sjuk. Vi har pratat med barnakuten 3 ggr idag. Men nu verkar det äntligen ha vänt. Jag ska va hemma med honom i morgon så han kommer i gång att äta igen. Han har varken ätit eller druckit på 3 dar. Jag blir så orolig när barnen är riktigt sjuka, och när de försvinner. Vet inte varför, annars är jag ganska lugn.

Nej ska sova NU!

4 kommentarer:

  1. Så fin du är!! :-)

    Fy så trist att lilleman fortfarande är så sjuk. Kanske nåt rota-virus han har åkt på?! Minns att Adam hade det en gång och låg sjuk i hela fem dagar. Han var verkligen jättedålig minns jag och det var nära vi åkte in till barnakuten. Men teskedsmatning med vätska var 5:e minut fick det bli, och till slut så vände det!

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Åh,hoppas att lillkillen snart blir kry igen!
    Kram L

    PS:Gillade verkligen det blommiga linnet!

    SvaraRadera
  3. Stackars lille J!!!
    Hoppas att han blir bättre snart...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, modeblogga och lägga ut bilder på dagens outfit kommer jag ALDRIG att göra. ;)
    Kan däremot tycka att det är kul att surfa runt på såna för att få lite inspiration ibland.. :)

    Du är jättefin! :) Jag har också såna träskor, fast svarta..

    Tråkigt att lillgubben inte blivit bättre! :( Hoppas han piggnar till nu och att ni har fått i honom lite vätska! Hur mår han idag?

    Kram!

    SvaraRadera