17 maj 2008

Årets tävling mm..

(Långt ifrån allt som ingår syns på bilden, men HÄR ser ni det mesta som ingår)

Maria har dragit i gång en heelt galen goodiebag tävling, där värdet ligger på c.a. 15 000:- , HÄR kan ni se vad goodiebagen innehåller. De som sponsrat med priser till denna otroliga tävling är:

Korsetten, Bodystar, Textilboden, Softskin, Guam Cosmetics, Fannyhair, Lena Danielsson, Johanna Sohl, Ulla Landenmark och Mats Johansson via Landulla webshop, Solbrillor, Snyggunder, Hud och Kosmetik, Vuxensidan, Rosenserien, Fonnix, Rosagården, Presentkuriren, Aromia, Nagelshop, Kleio, Aromacreative, Lash, Pikmee ,Tid & Lust och Evince Cosmetics


Ni bara måste vara med, tävlingen pågår t.o.m. den 31 Maj. HÄR tävlar ni!

~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Lördagskväll: Det tog extremt lång tid för den lille att somna ikväll och jag var tvungen att ligga jämte på golvet. Så trötsamt! Tur storasyster Emma var hemma och umgicks med de andra två juvelerna vid TV´n så länge. När jag fått den näst minsta i säng var jag helt färdig. Borde plocka undan och tvätta men la med med tidningen Mama och lite chipsrester i sängen istället. Låg på mannens sida och smulade ner. Det man inte vet har man inte ont av ;)

Men nu ska jag åtminstonne slänga i en tvätt innan jag sover ZZZZZzzzzzzzz

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tävlingen!
    Otroliga vinster det är bara att hoppas man vinner eller hur...
    Kul att du tittar in hos mig ibland jag gör detsamma och det är så roligt att läsa om dig och din familj.
    Ha det så gott så hörs vi. /Kram

    SvaraRadera
  2. Kanske en skitdum fråga, men om man vill kopiera din banner, var ska man klistra in den.

    Jag är hyfsat ny på blogspot och har inte superkoll på html-koder i allmänhet.

    Tacksam för svar.

    Jättefin blogg förresten!

    SvaraRadera