19 maj 2008

Måndag igen!

Så var det Måndag och ny vecka igen. Min sista skolvecka för den här terminen. Ja vi slutar redan på fredag den 23 maj. Sen börjar jag jobba på tisdag eller egentligen måndag med jag börjar med ledig dag.

Jag är i skolan nu och har fullt upp. Sen väntar hämta pappa på lasarettet, kvartsamtal, simskola och kolla på en lägenhet (åt dottern). Puh! Mannen hemma igen men borta i kväll med så matlagning och barnläggning ska klämmas in. Får skriva mer ikväll! Det blir nog sent...

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för din hjälp.

    Jag fattade nog lite trögt när det gällde ordet banner, jag min dumnöt trodde att det var din bakgrund man kunde koppa. Jag har inte riktigt koll på hur man ändrar bakgrunden på blogspot. Jag har hittat en schysst på nätet men vet inte var jag ska klistra in den.

    Du tycks veta eftersom du har en helt annan bakgrund än de mallar som finns.

    Tacksam för all hjälp.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Du har fullt upp som vanligt. Inte undra på att du är helt slut emellanåt. Så ni slutar på fredag. Blir det fest då? Med klassen menar jag..
    Ta hand om dej.
    Kram, Anita

    SvaraRadera